
Hallo daar ๐ hopelijk gaat alles goed! โค๏ธ
In mijn leventje gebeurt best veel op dit moment. Zo heb ik een uitgeef contract getekend voor mijn eerste boek! ๐ฅณ
Dat is met een maand of 3 te bestellen! Wel heb ik nog wat dingetjes aan te passen. Verder kwam de essentie van mijn boek Zo duidelijk over. Daar ben ik nu al trots op. Ik kreeg de eerste feedback te horen en ik werd er natuurlijk emotioneel van hahaha dat was Zo fijn. En ik had nergens geschreven, dit is de bedoeling van mijn boek. Dat had de beste mevrouw zelf gewoon zo gelezen. Ja mooier kan het niet. ๐ฅฐ
Ik wil natuurlijk ook weer verder met mijn Chevy, het plan is om het chassis op te schuren en zelf te spuiten. Want hoewel ik de huidige kleur uitgekozen had, was het toch niet helemaal uitgekomen zoals ik had gehoopt.
En er zitten flinke druipers op… daar baal ik wel van want ik heb redelijk wat betaald om hem te laten coaten en spuiten… maar goed, of dat een staartje krijgt weet ik nog niet…
Ik ga er wel foto’s van maken en naar het bedrijf sturen waarmee ik samenwerkte, zodat zij in ieder geval weten dat het bedrijf waarmee zij weer samenwerkten, niet per se vakwerk levert…
En dan komt er hopelijk komende maand een meneer even kijken en luisteren naar mijn motorblok! ๐คฉ Ik denk niet dat er wat mis mee is maar dat wil ik wel 100% zeker weten. En de man die langskomt is echt een vakman, die zou nog kunnen ruiken wat er mis mee zou zijn.
Ohja en ik heb iemand gevonden die bij mij thuis wilt komen helpen met mijn laadbak verslijpen en weer lassen! ๐ฑ Je leest meer over haar hieronder ๐
Maar ik wordt ook geopereerd aanstaande maandag! Daar gaan we tenminste vanuit deze keer haha.
Vorige keer ging het last minute niet door, kan gebeuren. En toen zei mijn gynocoloog al dat hij wilde dat ik als eerste of tweede aan de beurt zou zijn op de nieuwe operatiedatum, zodat het zeker was dat ik geholpen zou worden.
En dan mag ik 6 tot 8 weken Helemaal Niets ๐ฅฒ Logisch natuurlijk, hoewel het niet makkelijk zal worden.
Er is ook leuker nieuws, zo heb ik een lotgenootje met adenomyose ontmoet, via instagram vond ze mij met een comment in een speciale endometriose groep en zo raakte we aan de klets en gingen we samen koffie drinken โ๏ธ
Super gezellig maar ook wel gek. Ze is net zo oud als ik, ervaart dezelfde klachten, zij weet al 7 (of 8) jaar dat ze adenomyose heeft maar ze wordt nog niet echt goed geholpen zegmaar. Dat vind ik dan zo raar.
Gewoon het hele besef dat vrouwen Zo makkelijk naar huis gestuurd worden met – dat hoort erbij – dat is echt niet te geloven… maar goed. Zij heeft ook het eindpunt bereikt en wil hysterectomie maar ze moet nog even geduld hebben ๐
dat ik niks voor haar kan doen vind ik ook heel lastig.
Het voelt ook zo dubbel want ik ben pas in maart gediagnosticeerd met adenomyose en binnen een halfjaar mag ik geopereerd worden… ik ben heel dankbaar hoor! Toch voelt het ook een beetje gek.
Hoewel dat ook de hormonen van de prikpil kunnen zijn ๐ซฅ
Eens even kijken, vorige keer had ik het ook over een kleine ruzie met een vriendin… daar is helaas niets meer gebeurd. Dus na een week stuurde ik een respectvol bericht met dat ik goed nagedacht had over alles en over vriendschap en dat wat zij heeft gedaan over een grens is gegaan. Ook bedankte ik haar nog voor alle leuke en vrolijke gesprekken en ik zei dat ik haar alle geluk gun en dat was het eigenlijk… ik hoopte stiekem nog op een reactie dat ze toch nog wilde praten maar dit bericht heeft ze ook genegeerd ๐
Jammer maar het is wat het is…
Het was dus ook niet toevallig dat ik de Bumble app weer ging gebruiken op de BFF stand en zo kwam ik een meid tegen, mijn leeftijd en ook lasser! ๐ฑ
Dus ik was heel blij dat we matchten en we hadden meteen genoeg om over te kletsen ook hahaha. We zijn beide de enige vrouwen die we kennen die kunnen lassen.
Vorige week zagen we elkaar voor het eerst en het was mega gezellig. Ik ben ook een open boek dus die meid weet meteen al mijn halve levensverhaal ๐
๐คฃ we hebben echt gelachen en aan het einde van de friendship date vroeg ik dus (moeizaam) of zij misschien wilde helpen met mijn laadbak… en dat wilde ze doen! Het had echt zo moeten zijn!
De rede dat ik het moeizaam vroeg is omdat ik bang was dat het over zou kunnen komen als – oh daar kan ik gebruik van maken – en dat was natuurlijk Helemaal niet het geval! Maar dat begreep ze gelukkig ook ๐
Zo ben je een vriendin armer en krijg je er twee voor terug ๐ ๐
En verder heb ik vandaag nog geschilderd in huis, voor de aanstaande slaapkamer. Dus nu kan mijn lieve vriend ook weer verder. We blijven wel beneden slapen voor zolang als ik moet herstellen, dat leek ons wel praktisch. Bovendien wordt het ook echt heel erg warm boven ๐ฅต
Dus er is wat minder van mij te horen op mijn leuke blog, maar ik ben gewoon zowaar weer een beetje druk. Het huis moet alweer opgeruimd worden en schoongemaakt en klaar voor mijn herstel. ๐ค๐ผ
Ik voel me goed, ik heb er zin in, ik ben er helemaal klaar voor!
Bedankt voor het lezen en een mooie dag gewenst ๐
๐ฉท